Panga petturid

Petturid kasutavad mitmeid erinevaid meetodeid, et varastada inimestelt raha. Üks nendest on manipuleerimine ehk social engineering. Pettur saab helistada näiteks süütule vanainimesele, kes ei tea eriti palju tänapäeva tehnoloogiast ning pettur saab küsida vanainimeselt informatsiooni mis hiljem aitaks neil sisse kräkkida nende panga kontosse.

Tehnoloogia:

Pangad saaksid lisada ekstra kaitse meetemid, näiteks kui keegi logib panga kontosse sisse võõrast riigist, mis tundub kahtlane võrreldes kasutaja eelnevate tegevustega, siis pank saaks teavitada klienti ning konto kinni panna. Ma eeldan, et nii käib praegu ka panga kontode kaitsmine.

Koolitus:

Pangad saaksid informeerida vähem tehnoloogia kursis inimesi petturite kohta ning kuidas nende töötajad ei küsis küsimusi mida petturid küsiksid. Seda saaks õpetada lastele ka noorest peast, et nad suudaksid tuvastada pettureid varem ning oleksid pädevamad tulevikus ka nende tabamisel.

Reeglid:

Panga töötajad ei küsi privaatset informatsiooni üle telefoni ilma enne kui nad on veendunud, et räägivad õige kliendiga. 

Samuti tehakse tähtsamad asjad näost näkku, et olla ikka kindel, et inimene on see kes ta väidab, et ta on.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Traditsiooniline meedia vs uus meedia

Professional vs. käsitööline

It-juhid