Traditsiooniline meedia vs uus meedia

Mis on traditsiooniline meedia

Traditsioonilist meediat peetakse mitte elektrooniliseks reklaamimiseks. Selleks oleksid ajalehe ja ajakirja reklaamid, reklaamitahvlid, posti reklaamid ja uksest ukseni müük. Sellist reklaamimist on kasutatud juba aastakümmneid kuid nüüd kasutatakse vähem, sest uus meedia on palju efektiivsem reklaamimises tänapäeval.

Mis on uus meedia

Uus meedia on elektrooniline reklaamimine kus firmad kasutvad otsinugmootori optiseerimist, sotsiaalmeedia ning emailide reklaamimist. Uus meedia areneb iga päev ja selle definitsioon võib muutuda iga aastaga.

Positiivised mõjud traditsioonilisele meediale

Uue meedia tõttu pole enam eriti vaja toota paber ajalehti ega ajakirju, sest seda kõike on võimalik kätte saada Intenetis aga see on just positiivne, sest siis raiutakse vähem puid, mis omakorda säästab  loodust.

Negatiivid mõjud traditsioonilisele meediale

Kuna enamus meediat on ainult kätte saadaval Internetis võib see tekitada probleeme vanematele inimestele, kes ei ole nii head nutiseadmetega. Nende jaoks meedia tarbimine võib tekkida raskuseks ning nad võivad jääda ilma vajalikust informatsioonist, mis on ainult olemas Internetis ning firmad fookuseerivad rohkem nooremate inimeste peale uue meedia pärast.


Allikad: 

https://seodesignchicago.com/marketing/traditional-media-vs-new-media/

https://www.cteonline.org/cabinet/file/22c5f33a-c40c-4bc5-a788-01545f5675f5/Preview-of-%E2%80%9CWHAT-IS-NEW-MEDIA_%E2%80%9D.pdf

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Austa teiste inimeste privaatsust

Mängud enne Interneti ja pärast ning disketti (FDD) väljasuremine